Administració - LUCMAR
16243
page-template-default,page,page-id-16243,page-child,parent-pageid-16189,bridge-core-2.6.6,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-25.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,qode-wpml-enabled,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive

Administració

A LUCMAR , li oferim un servei integral per la seva Comunitat perquè vostè es pugui despreocupar de tasques llargues i complicades. La nostra vocació de servei li deixarà més temps per vostè.

En la nostra gestió com a Administradors de finques ens ocupem de tot allò relacionat amb la mateixa. Així vostè podrà gaudir dels següents serveis:

  • Custòdia de documentació i llibres de la Comunitat i adaptació a les noves tecnologies.
  • Facturació de quotes  i generació de rebuts.
  • Comptabilitat diària i revisió bancària setmanal.
  • Resums trimestrals de l’estat econòmic.
  • Confecció i enviament de les Convocatòries  per les Juntes de propietaris.
  • Assistència a la Junta General (ordinària i/ o extraordinària).
  • Redacció de l’Acta de la Junta.
  • Redacció de certificats d’acords i certificats de deute.
  • Reclamació d’impagats i rebuts tornats.
  • Actualització de la base de dades del nostre despatx 24H.
  • Seguiment de sinistres amb contacte constant amb les asseguradores.
  • Compliment de la comunitat amb la Llei de Protecció de Dades.
  • Contractació de serveis segons les indicacions acordades
  • Representació de la Comunitat davant de l’Administració.
  • Visites periòdiques  a les finques.
  • Recolzament tecnològic en les reunions de la Junta.