Accedint al porta WEB de la seva Comunitat podrà fer totes les gestions que necessiti sense necessitat de desplaçarse: Canviar el número de compte bancari, avisar de qualsevol sinistre i veure el seu seguiment, veure qualsevol document de la seva Comunitat, com les actes, planells, escriptures, normativa interior, comptes i resums comptables (*)
Des de la nostra Administració de Finques, seguim un protocol molt exhaustiu per aconseguir, en un període curt de temps, que la seva Comunitat redueixi dràsticament el percentatge de morositat fent servir el correu electrònic, trucades telefòniques, missatgeria ràpida, cartes i burofax.
Si alguna vegada s’ha preguntat on van a parar els diners de la seva Comunitat, amb LUCMAR podrà accedir als comptes de la seva Comunitat i veure tots els detalls comptables. La informació s’actualitza diàriament perquè vostè pugui fer-ne el seguiment en temps real.
Qualsevol incidència que tingui la seva Comunitat serà supervisada pel nostre equip jurídic i tèncic que l’orientarà amb la solució més convenient.
La nostra vocació de servei ens obliga a millorar els nostres protocols de treball per poder garantir sempre el millor servei al preu més reduït.
Amb LUCMAR tindrà un gestor personal per la seva Comunitat. Una persona que s’encarregarà de resoldre tots els problemes i dubtes que tingui la seva finca. Ens desplacem les vegades necessàries per atendre les seves necessitats ja siguin per reunions o gestions que requereixin la nostra presència.