A LUCMAR , li oferim un servei integral per la seva Comunitat perquè vostè es pugui despreocupar de tasques llargues i complicades. La nostra vocació de servei li deixarà més temps per vostè.
En la nostra gestió com a Administradors de finques ens ocupem de tot allò relacionat amb la mateixa. Així vostè podrà gaudir dels següents serveis:
- Custòdia de documentació i llibres de la Comunitat i adaptació a les noves tecnologies.
- Facturació de quotes i generació de rebuts.
- Comptabilitat diària i revisió bancària setmanal.
- Resums trimestrals de l’estat econòmic.
- Confecció i enviament de les Convocatòries per les Juntes de propietaris.
- Assistència a la Junta General (ordinària i/ o extraordinària).
- Redacció de l’Acta de la Junta.
- Redacció de certificats d’acords i certificats de deute.
- Reclamació d’impagats i rebuts tornats.
- Actualització de la base de dades del nostre despatx 24H.
- Seguiment de sinistres amb contacte constant amb les asseguradores.
- Compliment de la comunitat amb la Llei de Protecció de Dades.
- Contractació de serveis segons les indicacions acordades
- Representació de la Comunitat davant de l’Administració.
- Visites periòdiques a les finques.
- Recolzament tecnològic en les reunions de la Junta.